Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014

Οδηγός Ευτυχίας 1.0

Κάθε πρωί ακούω και κάποιον να λέει πόσο δυστυχισμένος είναι με τη ζωή του ή πόσο στραβα του πάνε όλα. Ακούω ανθρώπους να ρωτούν τους εαυτούς τους "τι να κάνω για να είμαι ευτυχισμένος?". Μπορεί λοιπόν, να μην υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος που σου εξασφαλίζει μια ευτυχισμένη ζωή και όντας ένας άνθρωπος που γελάει ασταμάτητα και χαμογελάει και στον κάθε περαστικό, σίγουρα μπορώ να σου σημειώσω δυο τρία πραγματάκια.
(Επειδή ξέρω πως ένα χαμόγελο μπορεί να σου φτιάξει τη μέρα, ακόμη και απο έναν περαστικό που το πιο πιθανό είναι να μην ξανασυναντηθείτε.)
Αρχικά, μπορείς να σταματήσεις με το παραλλήρημα του "ζω ένα δράμα". Όλοι το ζούμε, δεν μας πάνε όλα τέλεια. Καλό θα ήταν να μην γκρινιάζεις για τα πράγματα που σου λείπουν, να χαρείς λίγο με αυτά που έχεις και τα θεωρείς δεδομένα.(Κλισέ, αλλα αληθινό)
Αφόυ λοιπόν σταματήσεις τη γκρίνια, άρχισε να κάνεις πράγματα για σένα. Με το να κάνεις τουλάχιστον ένα πράγμαπου θα σε κάνει χαρούμενο κάθε μέρα, σου εγγυώμαι εγώ προσωπικά, μια μικρή ευτυχία. Κάνε γιόγκα, τρέξε, χόρεψε. (Μην φρικάρεις, μπορείς να βγείς και για καφέ.)
Ένα πράγμα που προσπαθώ καιρό με τον εαυτό μου είναι να μην δίνω τόσο βάση σε αυτά που μου λένε. Θα είχα γλιτώσει πολλά. Οι περισσότεροι άνθρωποι λένε, λένε  και δεν κάνουν τίποτα. Ή μπορεί και να σου πουν "έλα μωρέ πως το θυμάσαι?" και να σε κάνουν έξαλλο. Όταν είσαι κάποιος που δίνει έμφαση στα λόγια και στο ότι αφού σου το είπε, θα το κάνει ή το εννοεί, μετά νιώθεις πανίβλακας που τελικά δεν είναι έτσι. Επομένως, σου προτείνω την τακτική "απο το ένα μπαίνει, απο το άλλο βγαίνει" γιατί αλλιώς πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα σε απογοητεύει.
Μιάς και πιάσαμε τους ανθρώπους που μας περιτριγυρίζουν, να τους αφήνεις να φέυγουν ακριβώς έτσι όπως μπήκαν στη ζωή σου. Απλά και από το πουθενά. Και θα μου πεις, ναι οκ μερικοί αξίζουν να τους κηνυγήσεις. Και θα σου πω εγώ ότι από τη στιγμή που διαλέγουν να φύγουν, κηνύγα εσύ όσο θέλεις, δεν αξίζουν όμως. Γι'αυτό και εγώ σου προτείνω να τους αφήσεις να φύγουν. Θα δείς μετά, θα είσαι ένα τσακ πιο ευτυχισμένος.
Τέλος, να αγαπάς τα πάντα. Τα σπίτια, τους ανθρώπους, τους δρόμους, τις πόλεις, τα ζώα, τη μουσική. Να δίνεις αγάπη σε οτιδήποτε έρχεται στον δρόμο σου και πάνω απ'όλα να αγαπάς τον εαυτό σου. (Και ναι, είναι όσο δύσκολο ακούγεται)

3 σχόλια: