Πέμπτη, 17 Απριλίου 2014

10 πράγματα που μου έμαθε ο Σωκράτης Μάλαμας



Δεν ξέρω γιατί μου πήρε 19 χρονιά να ακούσω Σωκράτη Μάλαμα και ούτε θα κάτσω να το ψάξω πολύ γιατί σημασία έχει ότι τον βρήκα (ή μήπως αυτός με βρήκε;). Πάλι η Ιωάννα φταίει για αυτή την γνωριμία. Πάντα η Ιωάννα φταίει για τα λάθη και τα πάθη, αλλά αυτό είναι κάτι άλλο που θέλει πολύ ανάλυση και είναι εκτός θέματος. Ο Σωκράτης λοιπόν, μου άλλαξε τον τρόπο σκέψης, την οπτική γωνία της ζωής και τελοσπάντων ταίριαξε στην φάση μου. Σωστό timing, κοινώς. Ύστερα από τρελή μάχη στο κεφάλι μου, κατέληξα σε 10 τραγούδια που μου έμαθαν κάτι μέσα από έναν στίχο τους.



1. Το γράμμα:
Να λες αυτό που νιώθεις στον άλλον γιατί μερικές φορές μπορεί να νιώθετε το ίδιο. Ακόμα όμως και να μην νιώθετε το ίδιο, πάντα είναι καλό να το βγάζεις από μέσα σου.


      «Θέλω να `ρθεις και να με βρεις να κάτσεις να τα πούμε/ Πως νιώθουμε παράφορα/ Πως ζούμε έτσι αδιάφορα»

2. Ανήσυχες Μέρες:
Μερικές φορές δεν μπορείς να αποτρέψεις τον εαυτό σου από το να στεναχωρηθείς με ορισμένες αναμνήσεις. Αφήσου στην λύπη σου και μετά χαμογέλα. Θα νιώσεις καλύτερα.


«Αστεία η λύπη να περνάει κι όμως να σε νικάει.»

3.Τα είπα όλα:
Ξεκάθαρα, τα μεγαλύτερα μαθήματα στα δίνουν οι εμπειρίες.


«Στο είπα, όσα έμαθα Τα έμαθα με το σώμα»

4. Τίποτα δεν χάθηκε:
Δεν χρειάζεται να πω κάτι, το λέει ο στίχος. Θα έρθουν καλύτερες μέρες.


«Κανένας δεν υπέφερε για πάντα στα χαμένα/ κανείς δεν πέθανε ποτέ, ωραίε μου εαυτέ.»

5. Ειρηνικός:
Πιστεύω πως αυτό το μπαράκι υπάρχει και θέλω να πάω.


«Βρήκα ένα μπαράκι στον ειρηνικό κρέμεται απ΄ τον βράχο και φοβάμαι, λάβα ηφαιστείου ρίχνουν στο ποτό, βρες μια ευκαιρία για να πάμε»

6.Το θαύμα:
Αντέχεις πολύ περισσότερα απ’ όσα νομίζεις. 


«Κι αν χαμηλά πετάμε/ και με μισά φτερά/ αντέχουμε ακόμα/ κι αυτό είναι που μετρά»

7.Πριγκηπέσσα:
Τώρα, τι να πω;


«Άλλα θέλω κι άλλα κάνω/ πώς να σου το πω/ έλεγα περνούν τα χρόνια/ θα συμμορφωθώ.»

8. Τσιγάρο ατέλειωτο:
Μερικές φορές η μοναξιά είναι η καλύτερη παρέα. (Κερνάει κιόλας)


«Τσιγάρο ατέλειωτο βαρύ η μοναξιά μου/ μοιάζει γυναίκα κουρασμένη απ’ το δρόμο/ ρίχνει το γέλιο της και κάθεται κοντά μου/ κερνάει τα επόμενα και με χτυπάει στον ώμο»

9. Σ’αγαπάω και σκορπάω:
Το ότι κάποιος μπορεί να εξαφανιστεί για λίγο καιρό δεν σημαίνει πως δεν σ’αγαπάει.


«Σ' αγαπάω και σκορπάω και εξαφανίζομαι/ σαν βροχή στο πρόσωπό σου εξατμίζομαι/ Δε μου λες ποια είν' η αιτία/ και ας μην έχει σημασία.»

10. Του κόσμου τα ακριβά:
Η δική μου μαμά δεν μου είπε κάτι τέτοιο αλλά για να το λέει κάποια μαμά, κάτι θα ξέρει. Οι μαμάδες τα ξέρουν όλα.


«Που σου πε η μάνα μια φορά, όλου του κόσμου τα ακριβά μοιάζουν με δηλητήριο»

2 σχόλια:

  1. Εισαι ο ωραίος μου εαυτός και το πιο ωραίο τσιγάρο. Αυτο της μοναξιάς. Ξέρεις. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ φταις για την γνωριμια και να ξερεις πως αυτο ειναι διπλης.

      Διαγραφή